Rozliczanie na żądanie
Jesteś klientem Fortum? Masz dość płacenia szacunkowych faktur? Chcesz otrzymywać rachunki za prąd lub gaz w dowolnym momencie, np. tuż po swojej wypłacie? Jeśli tak, skorzystaj z rozliczania na żądanie!
Płać, kiedy chcesz i ile chcesz
To Ty decydujesz o okresach i terminach płatności za prąd i gaz. Zapłać za prąd w dogodnym dla Ciebie terminie.
Rachunki pod Twoją kontrolą
Doskonale wiesz, ile zużywasz energii i gazu w każdym wybranym przez Ciebie okresie rozliczeniowym. Dzięki temu prosto kontrolujesz i planujesz swój budżet domowy.
Opieka profesjonalisty
Nie wiesz, jaką wartość nam podać? Spokojnie. Zadzwoń pod 122 100 000, a podpowiemy Ci, jak właściwie spisać licznik.
Jesteś zainteresowany? Skontaktuj się z nami:
poprzez konto eBOK
pod numerem infolinii 122 100 000
Jak to działa?
Akceptujesz regulamin rozliczania na żądanie
(poprzez konto eBOK, telefonicznie lub mailowo).
Po 5 dniach możesz aktywować usługę poprzez podanie odczytu licznika.
Dzwonisz do nas pod numer 122 100 000 i podajesz nam wartość swojego zużycia.
Lub przekazujesz nam swój stan licznika poprzez:
- konto eBOK
- SMS na numer 885 976 175
- maila na infopolska [małpa] fortum [kropka] com (infopolska[at]fortum[dot]com)
Pamiętaj, aby w treści wiadomości podać numer Klienta oraz numer PPE/PPG.
Nasz pracownik weryfikuje stan Twojego licznika oraz - gdybyś miał problem - podpowiada Ci, jak właściwie odczytać jego wartość.
W ciągu 5 dni roboczych od podania odczytu, otrzymasz od nas fakturę z kwotą do zapłaty.
Masz inne pytania? Nie ma problemu!
Skontaktuj się z naszą infolinią 122 100 000.
FAQ
Jak mogę aktywować usługę?
Zaakceptuj regulamin poprzez konto eBOK, drogą mailową lub telefoniczną. Jeśli możesz, podaj od razu stan licznika.
Co zrobić, jeśli nie wiem jak odczytać stan licznika?
Skorzystaj z instrukcji jak odczytać stan licznika. Jeśli masz pytania, skontaktuj się z nami poprzez eBOK lub zadzwoń pod nas pod numer 122 100 000 i wybierz „Odczyty”.
Po jakim czasie otrzymam fakturę?
Fakturę otrzymasz w ciągu 5 dni roboczych od podania stanu licznika.
Czy usługę trzeba aktywować w konkretnym dniu miesiąca?
Usługę możesz aktywować w dowolnym dniu miesiąca. Pamiętaj aby odczyt był podawany nie częściej niż co 15 dni oraz nie rzadziej niż 3 miesiące. Jeśli nie trzymamy od Ciebie informacji w tym czasie, wyślemy Ci przypomnienie SMSem.