Rozliczenie na żądanie

Rozliczanie na żądanie

Jesteś klientem Fortum? Masz dość płacenia szacunkowych faktur? Chcesz otrzymywać rachunki za prąd lub gaz w dowolnym momencie, np. tuż po swojej wypłacie? Jeśli tak, skorzystaj z rozliczania na żądanie!

Fortum as an investment
Płać, kiedy chcesz i ile chcesz

To Ty decydujesz o okresach i terminach płatności za prąd i gaz. Zapłać za prąd w dogodnym dla Ciebie terminie.

Cost efficient
Rachunki pod Twoją kontrolą

Doskonale wiesz, ile zużywasz energii i gazu w każdym wybranym przez Ciebie okresie rozliczeniowym. Dzięki temu prosto kontrolujesz i planujesz swój budżet domowy.

Customer service
Opieka profesjonalisty

Nie wiesz, jaką wartość nam podać? Spokojnie. Zadzwoń pod 122 100 000, a podpowiemy Ci, jak właściwie spisać licznik.

Jesteś zainteresowany? Skontaktuj się z nami:

Fortum tarkka

poprzez konto eBOK 

Customer service

pod numerem infolinii  122 100 000

Jak to działa?

1
Business ethics

Akceptujesz regulamin rozliczania na żądanie

(poprzez konto eBOK, telefonicznie lub mailowo).

2
Calendar

Po 5 dniach możesz aktywować usługę poprzez podanie odczytu licznika.

3
Contact by phone

Dzwonisz do nas pod numer 122 100 000 i podajesz nam wartość swojego zużycia.

Lub przekazujesz nam swój stan licznika poprzez:

  • konto eBOK
  • SMS na numer 885 976 175
  • maila na infopolska [małpa] fortum [kropka] com (infopolska[at]fortum[dot]com)

Pamiętaj, aby w treści wiadomości podać numer Klienta oraz numer PPE/PPG.

4
Customer service

Nasz pracownik weryfikuje stan Twojego licznika oraz - gdybyś miał problem - podpowiada Ci, jak właściwie odczytać jego wartość. 

5
Code of conduct

W ciągu 5 dni roboczych od podania odczytu, otrzymasz od nas fakturę z kwotą do zapłaty.

Jak odczytać stan licznika?

Zobacz prostą instrukcję

Masz inne pytania? Nie ma problemu!
Skontaktuj się z naszą infolinią 122 100 000.

FAQ

Jak mogę aktywować usługę?
Chevron down

Zaakceptuj regulamin poprzez konto eBOK, drogą mailową lub telefoniczną. Jeśli możesz, podaj od razu stan licznika.

Co zrobić, jeśli nie wiem jak odczytać stan licznika?
Chevron down

Skorzystaj z instrukcji jak odczytać stan licznika. Jeśli masz pytania, skontaktuj się z nami poprzez eBOK lub zadzwoń pod nas pod numer 122 100 000 i wybierz „Odczyty”.

Po jakim czasie otrzymam fakturę?
Chevron down

Fakturę otrzymasz w ciągu 5 dni roboczych od podania stanu licznika.

Czy usługę trzeba aktywować w konkretnym dniu miesiąca?
Chevron down

Usługę możesz aktywować w dowolnym dniu miesiąca. Pamiętaj aby odczyt był podawany nie częściej niż co 15 dni oraz nie rzadziej niż 3 miesiące. Jeśli nie trzymamy od Ciebie informacji w tym czasie, wyślemy Ci przypomnienie SMSem.