Zadowolenie i satysfakcja naszych klientów jest dla nas priorytetem. Poznaj szczegółowo nasze usługi oraz korzystaj z narzędzi pomocy, które dla Ciebie przygotowaliśmy.
Obsługa Klienta
Twoje zgłoszenie trafi od razu w odpowiednie ręce
- Szybkie i sprawne dotarcie do odpowiedniego działu
- Możliwość zlecania usług 24/7
- Prosty formularz zgłaszania awarii
- Oszczędność czasu i wygoda
Czy wiesz, że w eBOK możesz zlecić:
- Włączenie lub wyłączenie ogrzewania
- Spuszenie wody lub napełnienie wewnętrznej instalacji centralnego ogrzewania
Cennik usług dodatkowych. Sprawdź
Jak zlecić usługę?
Wyślij formularz
Chcesz zgłosić awarię?
Wyślij formularz
Elektroniczne Biuro Obsługi Klienta
- Dostępne 24/7
- Dostęp do faktur i płatności
- Możliwość zgłoszenia technicznego
- Wgląd do raportów zużycia i kosztów ciepła
- Informacje o przerwach i awariach w dostawie ciepła
- Szczegóły umów i dostęp do dokumentów
- Informacje o Twoim opiekunie wraz z danymi kontaktowymi
Moje Fortum
Najważniejsze informacje dostępne na smartfonach
- Jedno konto wiele możliwości – wystarczy że raz się zarejestrujesz, a tym samym loginem i hasłem możesz logować się do eBOK i Moje Fortum
- Dostęp do faktur i możliwość ich opłacania bezpośrednio przez aplikację
- Wgląd do raportów zużycia i szczegółów umowy
- Powiadomienia o planowanych wyłączeniach ciepła oraz o nowych fakturach bez konieczności zaglądania do aplikacji dzięki komunikatom PUSH
- Informacje o jakości powietrza w Twojej okolicy
- Aktualna prognoza pogody
Jesteś już zarejestrowany w eBOKu?
Zaloguj się
Nie masz jeszcze konta w eBOKu a chcesz z niego korzystać?
Zarejestruj się
Chcesz się dowiedzieć więcej o eBOKu?
Sprawdź
Pobierz aplikację ze sklepu:
Google Play AppStore
Chcesz dowiedzieć się więcej o aplikacji Moje Fortum?
Sprawdź
Nowoczesna, ekologiczna i wygodna forma rozliczeń
- Dostęp do faktur przez eBOK oraz Moje Fortum
- Całkowicie bezpłatna usługa
- Powiadomienia o wystawieniu nowych faktur przychodzące e-mailem i/lub SMS-em
- Rozwiązanie przyjazne dla środowiska
- Bez czekania na tradycyjną pocztę
Jak aktywować eko-fakturę?
Zaloguj się i aktywuj usługę w eBOK
Zobacz instrukcję aktywacji usługi
Instrukcja
Chcesz dowiedzieć się więcej?
Sprawdź
Pogotowie ciepłownicze 993
Zimne kaloryfery lub brak ciepłej wody?
Zwróć się o pomoc do naszego działu technicznego.
Jesteśmy do Twojej dyspozycji 24h/7!
Pamiętaj, że to czy ogrzewanie lub ciepła woda nie zostały wyłączone z przyczyn technicznych, możesz również sprawdzić na mapie wyłączeń.
Twoje zgłoszenie trafi od razu w odpowiednie ręce
- Szybkie i sprawne dotarcie do odpowiedniego działu
- Możliwość zlecania usług 24/7
- Prosty formularz zgłaszania awarii
- Oszczędność czasu i wygoda
Czy wiesz, że w eBOK możesz zlecić:
- Włączenie lub wyłączenie ogrzewania
- Spuszenie wody lub napełnienie wewnętrznej instalacji centralnego ogrzewania
Cennik usług dodatkowych. Sprawdź
Jak zlecić usługę?
Wyślij formularz
Chcesz zgłosić awarię?
Wyślij formularz
Elektroniczne Biuro Obsługi Klienta
- Dostępne 24/7
- Dostęp do faktur i płatności
- Możliwość zgłoszenia technicznego
- Wgląd do raportów zużycia i kosztów ciepła
- Informacje o przerwach i awariach w dostawie ciepła
- Szczegóły umów i dostęp do dokumentów
- Informacje o Twoim opiekunie wraz z danymi kontaktowymi
Moje Fortum
Najważniejsze informacje dostępne na smartfonach
- Jedno konto wiele możliwości – wystarczy że raz się zarejestrujesz, a tym samym loginem i hasłem możesz logować się do eBOK i Moje Fortum
- Dostęp do faktur i możliwość ich opłacania bezpośrednio przez aplikację
- Wgląd do raportów zużycia i szczegółów umowy
- Powiadomienia o planowanych wyłączeniach ciepła oraz o nowych fakturach bez konieczności zaglądania do aplikacji dzięki komunikatom PUSH
- Informacje o jakości powietrza w Twojej okolicy
- Aktualna prognoza pogody
Jesteś już zarejestrowany w eBOKu?
Zaloguj się
Nie masz jeszcze konta w eBOKu a chcesz z niego korzystać?
Zarejestruj się
Chcesz się dowiedzieć więcej o eBOKu?
Sprawdź
Pobierz aplikację ze sklepu:
Google Play AppStore
Chcesz dowiedzieć się więcej o aplikacji Moje Fortum?
Sprawdź
Nowoczesna, ekologiczna i wygodna forma rozliczeń
- Dostęp do faktur przez eBOK oraz Moje Fortum
- Całkowicie bezpłatna usługa
- Powiadomienia o wystawieniu nowych faktur przychodzące e-mailem i/lub SMS-em
- Rozwiązanie przyjazne dla środowiska
- Bez czekania na tradycyjną pocztę
Jak aktywować eko-fakturę?
Zaloguj się i aktywuj usługę w eBOK
Zobacz instrukcję aktywacji usługi
Instrukcja
Chcesz dowiedzieć się więcej?
Sprawdź
Pogotowie ciepłownicze 993
Zimne kaloryfery lub brak ciepłej wody?
Zwróć się o pomoc do naszego działu technicznego.
Jesteśmy do Twojej dyspozycji 24h/7!
Pamiętaj, że to czy ogrzewanie lub ciepła woda nie zostały wyłączone z przyczyn technicznych, możesz również sprawdzić na mapie wyłączeń.
Najczęściej zadawane pytania i odpowiedzi
Masz pytanie? Znajdź na nie odpowiedź w naszej sekcji Pytania i odpowiedzi. Dowiesz się tam między innymi jakie dokumenty są potrzebne do zawarcia umowy albo jak skorzystać z eko-faktury.
Kiedy rozpoczyna się sezon grzewczy?
Sezon grzewczy to okres, w którym warunki atmosferyczne powodują konieczność ciągłego dostarczania ciepła w celu ogrzewania obiektów. Rozpoczęcie i zakończenie dostaw ciepła nie jest już uzależnione od konkretnej daty w kalendarzu, tak jak to miało miejsce w przeszłości.
Dzięki zastosowaniu tzw. automatyki pogodowej, dostawa ciepła jest możliwa przez cały rok. Jest to bardzo komfortowe rozwiązanie zwłaszcza w okresach przejściowych (późna wiosna, wczesna jesień), kiedy dobowe wahania temperatury zewnętrznej są szczególnie mocno odczuwalne.
Jakie dokumenty są potrzebne do zawarcia umowy?
Aby zawrzeć z nami umowę będzie Ci potrzebna:
1. Istniejąca umowa, w skład której wchodzą:
- Wniosek od dotychczasowego Odbiorcy / Klienta o rozwiązanie umowy (lub Protokół przekazania nieruchomości)
- Dokument potwierdzający tytuł do nieruchomości (własność, najem, dzierżawa, umowa użyczenia”
- Osoba fizyczna (segment B2C) imię i nazwisko, adres zameldowania/ zamieszkania wg oświadczenia, nr PESEL. Dowód osobisty do wglądu
- Osoby prawne – dane rejestrowe – zawsze nr NIP, REGON, podmioty wpisane do KRS również nr KRS
- Wspólnoty Mieszkaniowe – uchwała o wyborze Zarządu Wspólnoty, numer NIP i REGON, ewentualnie umowa o Zarzadzanie /Administrowanie nieruchomością.
2. Umowa nowa – po umowie przyłączeniowej – tryb określony w osobnym dokumencie.
Jak mogę zacząć korzystać z eko-faktury?
Gdzie sprawdzę kwotę faktury za ostatni miesiąc oraz status płatności?
Elektorniczne Biuro Obsługi Klienta Fortum o każdej porze daje możliwość dostępu do danych dotyczących m.in. faktur. Warto aktywować usługę eko-faktura Fortum.
W przypadku, gdy nie masz założonego konta eBOK, pamiętaj, że konsultanci Fortum pozostają do Twojej dyspozycji 24/7 pod numerem telefonu 993. Możesz też napisać wiadomość e-mail na adres cok [małpa] fortum [kropka] com
Proszę pamiętać, że Biura Obsługi Klienta czynne są w dni robocze w określonych godzinach.
Wnioski do pobrania
Wszystkie potrzebne dokumenty w jednym miejscu!
Regulaminy
Wszystkie regulaminy w jednym miejscu
Dokumenty
Pozostałe dokumnety