Aplikacja Moje Fortum
Sprawdzaj swoje zużycie ciepła z poziomu telefonu
Opłacaj faktury z dowolnego miejsca, bezpośrednio przez aplikację
Dowiaduj się na bieżąco o planowanych wyłączeniach
Sprawdzaj jakość powietrza w Twojej okolicy
Sprawdzaj aktualną prognozę pogody
Jesteś Klientem Fortum?
Jeśli masz już konto w eBOK, wystarczy, że zalogujesz się do aplikacji przy użyciu tych samych danych. Nie posiadasz konta? Zobacz instrukcję rejestracji.
Moje Fortum FAQ - najczęściej zadawane pytania
Dla kogo jest przeznaczona aplikacja?
Aplikacja przeznaczona jest dla wszystkich – zarówno dla tych, którzy mają podpisaną umowę z naszą firmą, jak i dla osób, które nie są klientami Fortum.
Jak zalogować się do aplikacji mobilnej Moje Fortum?
Jeśli jesteś klientem Fortum i korzystasz z eBOK, nie musisz się ponownie rejestrować. Po otwarciu aplikacji Moje Fortum wybierz „Ciepło” i zaloguj się, wprowadzając login (adres-email) oraz utworzone przez siebie hasło.
Czy mogę płacić online za pośrednictwem aplikacji Moje Fortum?
Za pośrednictwem aplikacji mobilnej Moje Fortum możesz dokonać płatności online wybranych przez siebie pojedynczo lub zbiorczo faktur.
Czy w aplikacji Moje Fortum są wszystkie moje rachunki i umowy?
Dostęp do rachunków i umów w aplikacji Moje Fortum posiadają wszyscy klienci, którzy mają z nami podpisaną umowę.