eBOK - Elektroniczne Biuro Obsługi Klienta
Wszystkie sprawy możesz załatwiać w jednym miejscu – szybciej, wygodniej i prościej niż kiedykolwiek! Chcesz uzyskać więcej informacji na temat eBOKa? Skontaktuj się z nami telefonicznie (22) 489 02 51
Co zyskujesz z kontem w eBOK?
Dostęp do faktur i płatności online 24h/7
Możliwość złożenia wniosku o włączenie lub wyłączenie ogrzewania
Możliwość złożenia wniosku o spuszczenie lub napełnienie wody
Możliwość złożenia wniosku o zmianę mocy oraz zmianę nastaw
Wgląd do raportów zużycia oraz kosztów ciepła
Stały dostęp do szczegółów umowy oraz dokumentów
Informacje ogólne dla Klientów indywidualnych i Klientów biznesowych
Jak dokonać rejestracji do eBOK?
Nie wiesz jak dokonać rejestracji do eBOK dla klientów ciepła? Skorzystaj z instrukcji, która przeprowadzi Cię przez ten proces krok po kroku. Otwórz instrukcję>
Nie pamiętam swojego numeru Klienta – gdzie mogę go znaleźć?
Numer klienta znajduje się na każdej fakturze (prawy górny róg dokumentu)
Składa się on z 10-11 znaków w formacie G2X-123456 - podczas rejestracji wpisujemy wyłącznie cyfry znajdujące się po myślniku.
Masz problemy jego znalezieniem? Napisz na cok [małpa] fortum [kropka] pl (cok[at]fortum[dot]pl) lub skontaktuj się ze swoim opiekunem klienta.
W procesie rejestracji wpisuję numer Klienta, ale system mnie nie rozpoznaje
Upewnij się, że wpisujesz poprawny numer klienta zgodnie z wytycznymi. Numer klienta składa się z 10-11 znaków w formacie G2X-123456 - podczas rejestracji wpisujemy wyłącznie cyfry znajdujące się po myślniku.
Nie mogę zalogować się na swoje konto w eBOK.
Upewnij się czy posiadasz niezbędne dane do rejestracji ( IdeBOK i numer Klienta) i czy na pewno dokonałeś rejestracji do eBOK. W procesie rejestracji ustanawiasz swoje hasło, które jest niezbędne przy logowaniu do systemu.
Jeśli dokonałeś rejestracji, upewnij się , że wpisujesz adres e-mail i hasło ustanowione w procesie rejestracji i robisz to zgodnie z instrukcją logowania do eBOK.
Jeśli jesteś pewien, że logujesz się na prawidłowe dane, ale wciąż nie możesz się zalogować do eBOK, skontaktuj się z Centrum Obsługi Klienta lub bezpośrednio z Twoim opiekunem.
Nie pamiętam mojego hasła, co mam zrobić?
Ośmiokrotne wpisanie błędnego hasła blokuje dostęp na okres 15 minut. Jeśli po tym czasie nadal nie jesteś w stanie przypomnieć sobie hasła, skorzystaj z opcji Nie pamiętam hasła na stronie logowania do eBOK.
Wystarczy że klikniesz w tekst Nie pamiętam hasła. Podaj adres e-mail używany do logowania, na który wyślemy link niezbędny do zmiany Twojego hasła.
Na podany adres e-mail zostanie przesłana wiadomość z linkiem do zmiany hasła. Kliknij link w celu zmiany hasła. Link będzie aktywny przez 30 minut. W przypadku braku otrzymania wiadomości sprawdź folder spam.
W przypadku dalszych problemów skontaktuj się z Centrum Obsługi Klienta lub bezpośrednio z opiekunem Fortum.
Informacje dotyczące wyłącznie klientów biznesowych
Jak wskazać osobę upoważnioną do rejestracji do eBOK i uzyskać numer IDeBOK?
Wypełnij formularz na www.fortum.pl/eBOK-dostep i wskaż osobę, która ma otrzymać dostęp do elektronicznego Biura Obsługi Klienta.
Po wypełnieniu wniosku i dokonaniu weryfikacji przez Fortum, na podany w formularzu adres e-mail zostanie przesłana wiadomość z wygenerowanym numerem IDeBOK, niezbędnym w procesie rejestracji. Do wiadomości mailowej zostanie dołączona również instrukcja rejestracji do eBOK,– postępuj zgodnie z krokami w niej zawartymi.
Wypełniłem formularz, ale nie otrzymałem wiadomości z numerem IDeBOK.
Po pierwsze upewnij się czy wypełniłeś poprawny formularz – www.fortum.pl/eBOK-dostep.
Jeśli tak, Twoje zgłoszenie jest weryfikowane - proces weryfikacji może trwać nawet kilka dni. Jeśli po tygodniu od wypełnienia formularza nie otrzymałeś wiadomości z numerem IDeBOK, także w spamie, napisz na cok [małpa] fortum [kropka] pl (cok[at]fortum[dot]pl) lub skontaktuj się ze swoim opiekunem klienta.
Jestem Zarządcą i obsługuję kilku Klientów – który numer Klienta mam wpisać?
Zarządcy obsługujący kilku klientów w procesie rejestracji do eBOK mogą wpisać dane dowolnie wybranego klienta.
Nie mogę dokończyć procesu rejestracji do eBOK, bo nie mam IDeBOK.
Czy wskazałeś osobę upoważnioną do rejestracji do eBOK? Jeśli nie, wypełniaj formularz na stronie www.fortum.pl/eBOK-dostep i przekaż nam dane osoby, która ma otrzymać dostęp do eBOK. Po weryfikacji zgłoszenia otrzymasz wiadomość mailową z numerem IDeBOK i instrukcją rejestracji do eBOK.
Wskazałeś osobę upoważnioną do rejestracji do nowego eBOK, ale nie otrzymałeś wiadomości mailowej z numerem IDeBOK? Twoje zgłoszenie prawdopodobnie nie zostało jeszcze zweryfikowane. Proces weryfikacji może trwać nawet kilka dni.
Jeśli po tygodniu od wypełnienia formularza nie otrzymałeś wiadomości z numerem IDeBOK, także w spamie, napisz na cok [małpa] fortum [kropka] pl lub skontaktuj się ze swoim opiekunem klienta.