eBOK - Elektroniczne Biuro Obsługi Klienta

Wszystkie sprawy możesz załatwiać w jednym miejscu – szybciej, wygodniej i prościej niż kiedykolwiek! Chcesz uzyskać więcej informacji na temat eBOKa? Skontaktuj się z nami telefonicznie (22) 489 02 51

ZALOGUJ SIĘ

Co zyskujesz z kontem w eBOK?

Invoicing and payment
Dostęp do faktur i płatności online 24h/7
District heating
Możliwość złożenia wniosku o włączenie lub wyłączenie ogrzewania
Compare heating solutions
Możliwość złożenia wniosku o spuszczenie lub napełnienie wody
Documents
Możliwość złożenia wniosku o zmianę mocy oraz zmianę nastaw
Market driven
Wgląd do raportów zużycia oraz kosztów ciepła
Customer releases
Stały dostęp do szczegółów umowy oraz dokumentów

Nie masz dostępu do eBOK?

Zarejestruj się - korzystaj kiedy i skąd chcesz.

Zarejestruj się
Board of Directors

Chcesz dowiedzieć się jak krok po kroku dokonać rejestracji?

Zobacz instrukcję

Informacje ogólne dla Klientów indywidualnych i Klientów biznesowych

Jak dokonać rejestracji do eBOK?
Chevron down

Nie wiesz jak dokonać rejestracji do eBOK dla klientów ciepła? Skorzystaj z instrukcji, która przeprowadzi Cię przez ten proces krok po kroku. Otwórz instrukcję>

 

Nie pamiętam swojego numeru Klienta – gdzie mogę go znaleźć?
Chevron down

Numer klienta znajduje się na każdej fakturze (prawy górny róg dokumentu)

Składa się on z 10-11 znaków w formacie G2X-123456 - podczas rejestracji wpisujemy wyłącznie cyfry znajdujące się po myślniku. 

Masz problemy jego znalezieniem? Napisz na cok [małpa] fortum [kropka] pl (cok[at]fortum[dot]pl) lub skontaktuj się ze swoim opiekunem klienta.

W procesie rejestracji wpisuję numer Klienta, ale system mnie nie rozpoznaje
Chevron down

Upewnij się, że wpisujesz poprawny numer klienta zgodnie z wytycznymi. Numer klienta składa się z 10-11 znaków w formacie G2X-123456 - podczas rejestracji wpisujemy wyłącznie cyfry znajdujące się po myślniku.

Nie mogę zalogować się na swoje konto w eBOK.
Chevron down

Upewnij się czy posiadasz niezbędne dane do rejestracji ( IdeBOK i numer Klienta) i czy na pewno dokonałeś rejestracji do eBOK. W procesie rejestracji ustanawiasz swoje hasło, które jest niezbędne przy logowaniu do systemu.

Jeśli dokonałeś rejestracji, upewnij się , że  wpisujesz adres e-mail i hasło ustanowione w procesie rejestracji i robisz to zgodnie z instrukcją logowania do eBOK.

Jeśli jesteś pewien, że logujesz się na prawidłowe dane, ale wciąż nie możesz się zalogować do eBOK, skontaktuj się z Centrum Obsługi Klienta lub bezpośrednio z Twoim opiekunem. 

Nie pamiętam mojego hasła, co mam zrobić?
Chevron down

Ośmiokrotne wpisanie błędnego hasła blokuje dostęp na okres 15 minut. Jeśli po tym czasie nadal nie jesteś w stanie przypomnieć sobie  hasła, skorzystaj z opcji Nie pamiętam hasła na stronie logowania do eBOK. 

Wystarczy że klikniesz w tekst  Nie pamiętam hasła. Podaj adres e-mail używany do logowania, na który wyślemy link niezbędny do zmiany Twojego hasła.

Na podany adres e-mail zostanie przesłana wiadomość z linkiem do zmiany hasła. Kliknij link w celu zmiany hasła. Link będzie aktywny przez 30 minut. W przypadku braku otrzymania wiadomości sprawdź folder spam.

W przypadku dalszych problemów skontaktuj się z Centrum Obsługi Klienta lub bezpośrednio z opiekunem Fortum.

Informacje dotyczące wyłącznie klientów biznesowych

Jak wskazać osobę upoważnioną do rejestracji do eBOK i uzyskać numer IDeBOK?
Chevron down

Wypełnij formularz na www.fortum.pl/eBOK-dostep i wskaż osobę, która ma otrzymać dostęp do elektronicznego Biura Obsługi Klienta.
Po wypełnieniu wniosku i dokonaniu weryfikacji przez Fortum, na podany w formularzu adres e-mail zostanie przesłana wiadomość z wygenerowanym numerem IDeBOK, niezbędnym w procesie rejestracji. Do wiadomości mailowej zostanie dołączona również instrukcja rejestracji do eBOK,– postępuj zgodnie z krokami w niej zawartymi.

Wypełniłem formularz, ale nie otrzymałem wiadomości z numerem IDeBOK.
Chevron down

Po pierwsze upewnij się czy wypełniłeś poprawny formularz – www.fortum.pl/eBOK-dostep.
Jeśli tak, Twoje zgłoszenie jest weryfikowane - proces weryfikacji może trwać nawet kilka dni. Jeśli po tygodniu od wypełnienia formularza nie otrzymałeś wiadomości z numerem IDeBOK, także w spamie, napisz na cok [małpa] fortum [kropka] pl (cok[at]fortum[dot]pl) lub skontaktuj się ze swoim opiekunem klienta.

Jestem Zarządcą i obsługuję kilku Klientów – który numer Klienta mam wpisać?
Chevron down

Zarządcy obsługujący kilku klientów w procesie rejestracji do eBOK mogą wpisać dane dowolnie wybranego klienta.

Nie mogę dokończyć procesu rejestracji do eBOK, bo nie mam IDeBOK.
Chevron down

Czy wskazałeś osobę upoważnioną do rejestracji do eBOK? Jeśli nie, wypełniaj formularz na stronie www.fortum.pl/eBOK-dostep i przekaż nam dane osoby, która ma otrzymać dostęp do eBOK. Po weryfikacji zgłoszenia otrzymasz wiadomość mailową z numerem IDeBOK i instrukcją rejestracji do eBOK.

Wskazałeś osobę upoważnioną do rejestracji do nowego eBOK, ale nie otrzymałeś wiadomości mailowej z numerem IDeBOK? Twoje zgłoszenie prawdopodobnie nie zostało jeszcze zweryfikowane. Proces weryfikacji może trwać nawet kilka dni.
Jeśli po tygodniu od wypełnienia formularza nie otrzymałeś wiadomości z numerem IDeBOK, także w spamie, napisz na cok [małpa] fortum [kropka] pl lub skontaktuj się ze swoim opiekunem klienta.