Wyłączenia i awarie

Dokładamy wszelkich starań, żeby ciepło zawsze było w Twoim domu lub firmie.  Jednak czasami może wystąpić przerwa w dostawie. 

Tu możesz sprawdzić jej przyczynę. W razie zagrożenia lub poważnej awarii dzwoń na 993.

Jeżeli masz zawartą umowę z Fortum:

Krok 1 - Sprawdź Mapę wyłączeń i awarii

Jeśli zaskoczył Cię brak ciepłej wody lub zimne kaloryfery, sprawdź na mapie, czy przerwa w dostawach ciepła wynika z przyczyn technicznych.

Sprawdź

Krok 2 - Zgłoś awarię

Na mapie wyłączeń i awarii nie było Twojego adresu?
Wypełnij formularz zgłoszenia awarii a my natychmiast zajmiemy się Twoją sprawą.
Tylko dla Klientów Fortum.

Zgłoś awarię

Krok 3 - Zadzwoń na numer alarmowy 993

Nie możesz wypełnić formularza zgłoszenia awarii?  Twoja sytuacja jest kryzysowa? 
Zadzwoń pod numer alarmowy 993

Sprawdź

Kliencie, administratorze, zarządco

Przyczyny przerw w dostawie ogrzewania lub ciepłej wody mogą być różne. Zobacz co sprawdzić w pierwszej kolejności, zanim wybierzesz numer pogotowia technicznego. Może to ułatwić Ci zarządzanie sytuacją i przyśpieszyć wyjaśnienie problemu.

Obejrzyj materiał!

Jeżeli jesteś mieszkańcem budynku, do którego dostarczamy ciepło

Odwiedź stronę WWW „Mapa wyłączen”, gdzie sprawdzisz, czy brak ogrzewania lub ciepłej wody nie wynika z aktualnej przerwy w dostawie ciepła, która może być spowodowana awarią lub planowanymi pracami na sieci ciepłowniczej. Jeżeli brak ogrzewania lub ciepłej wody nie jest spowodowany trwającą przerwą w dostawie ciepła, skontaktuj się z Twoim administratorem lub zarządcą budynku.

Sprawdź mapę