Dokładamy wszelkich starań, żeby ciepło zawsze było w Twoim domu lub firmie. Jednak czasami może wystąpić przerwa w dostawie.
Tu możesz sprawdzić jej przyczynę. W razie zagrożenia lub poważnej awarii dzwoń na 993.
Zaktualizowaliśmy Politykę Prywatności – zapoznaj się z jej treścią TUTAJ.
Dokładamy wszelkich starań, żeby ciepło zawsze było w Twoim domu lub firmie. Jednak czasami może wystąpić przerwa w dostawie.
Tu możesz sprawdzić jej przyczynę. W razie zagrożenia lub poważnej awarii dzwoń na 993.
Jeśli zaskoczył Cię brak ciepłej wody lub zimne kaloryfery, sprawdź na mapie, czy przerwa w dostawach ciepła wynika z przyczyn technicznych.
Na mapie wyłączeń i awarii nie było Twojego adresu?
Wypełnij formularz zgłoszenia awarii a my natychmiast zajmiemy się Twoją sprawą.
Tylko dla Klientów Fortum.
Nie możesz wypełnić formularza zgłoszenia awarii? Twoja sytuacja jest kryzysowa?
Zadzwoń pod numer alarmowy 993
Przyczyny przerw w dostawie ogrzewania lub ciepłej wody mogą być różne. Zobacz co sprawdzić w pierwszej kolejności, zanim wybierzesz numer pogotowia technicznego. Może to ułatwić Ci zarządzanie sytuacją i przyśpieszyć wyjaśnienie problemu.
Obejrzyj materiał!
Odwiedź stronę WWW „Mapa wyłączen”, gdzie sprawdzisz, czy brak ogrzewania lub ciepłej wody nie wynika z aktualnej przerwy w dostawie ciepła, która może być spowodowana awarią lub planowanymi pracami na sieci ciepłowniczej. Jeżeli brak ogrzewania lub ciepłej wody nie jest spowodowany trwającą przerwą w dostawie ciepła, skontaktuj się z Twoim administratorem lub zarządcą budynku.