Zaloguj się do eBOK Ciepło

Mass market tested

Zaloguj się do eBOK Ciepło

Zaloguj się
Code of conduct

Zarejestruj się

Zarejestruj się

Board of Directors

Chcesz dowiedzieć się jak krok po kroku dokonać rejestracji?

Zobacz instrukcję

Masz problemy z rejestracją lub logowaniem?

Nie wiesz jak zarejestrować się do eBOK?
Chevron down

Na ekranie strony logowania do eBOK znajduje się przekierowanie do rejestracji. Wystarczy kliknąć w tekst Zarejestruj się.
Cały proces rejestracji opisany jest w instrukcji rejestracji i logowania do eBOK Fortum, którą znajdziesz m.in. w sekcji powyżej.

Nie pamiętasz swojego numeru Klienta?
Chevron down

Numer klienta znajduje się na każdej fakturze (prawy górny róg dokumentu). Numer klienta składa się z 10-11 znaków w formacie G2X-123456 - podczas rejestracji wpisujemy wyłącznie cyfry znajdujące się po myślniku. Napisz na cok [małpa] fortum [kropka] pl (cok[at]fortum[dot]pl) lub skontaktuj się ze swoim opiekunem klienta.

Nie możesz zalogować się do eBOK?
Chevron down

Upewnij się czy wprowadzane przez Ciebie dane logowania są poprawne ( adres e-mail podany przy rejestracji  oraz hasło). Jeśli mimo poprawnych danych logowanie nie powiodło się, skontaktuj się z Twoim opiekunem w Fortum.

Zapomniałeś hasła do eBOK?
Chevron down

Ośmiokrotne wpisanie błędnego hasła blokuje dostęp na okres 15 minut. Jeśli po tym czasie nadal nie jesteś w stanie przypomnieć sobie  hasła, skorzystaj z opcji Nie pamiętam hasła na stronie logowania do eBOK.

Wystarczy że klikniesz w tekst  Nie pamiętam hasła. Podaj adres e-mail używany do logowania, na który wyślemy link niezbędny do zmiany Twojego hasła.

Na podany adres e-mail zostanie przesłana wiadomość z linkiem do zmiany hasła. Kliknij link w celu zmiany hasła. Link będzie aktywny przez 30 minut. W przypadku braku otrzymania wiadomości sprawdź folder spam.

W przypadku dalszych problemów skontaktuj się z Centrum Obsługi Klienta lub bezpośrednio z opiekunem Fortum.

Nie pamiętasz adresu e-mail, na który założyłeś konto eBOK?
Chevron down

Skontaktuj się z Twoim opiekunem klienta w Fortum.

Dla Klientów Fortum Ciepło: Nie masz numeru eBOK (IDeBOK)?
Chevron down

Jeśli nie masz numeru IDeBOK oznacza to, że nie wskazałeś osoby odpowiedzialnej za logowanie do nowego elektronicznego biura obsługi klientów ciepła Fortum. Takiego wskazania możesz dokonać poprzez wypełnienie formularza rejestracyjnego na stronie www.fortum.pl/eBOK-dostep. Do wprowadzenia zgłoszenia potrzebne będą Ci: numer klienta lub nazwa firmy (zarządcy), imię i nazwisko osoby zgłaszanej do eBOK, adres e-mail, numer kontaktowy oraz, w celu weryfikacji, numer umowy lub numer jednej z trzech ostatnich faktur.