Wszystkie sprawy możesz załatwiać w jednym miejscu – szybciej, wygodniej i prościej niż kiedykolwiek!
Zaloguj się do eBOKZaloguj się do eBOK
Nie masz jeszcze dostępu do eBOK?
Zarejestruj się i korzystaj kiedy i skąd chcesz.
Ciepło Prąd i gazNajczęściej zadawane pytania
Podczas rejestracji system prosi o podanie numeru PESEL/NIP lub IDeBOK. Skąd wezmę numer IDeBOK?
Numer IDeBOK niezbędny jest do rejestracji dla klientów ciepła. Jeśli zawarłeś z nami umowę na prąd lub gaz, do rejestracji konta potrzebujesz podać swój numer PESEL (klient indywidualny) lub NIP (klient biznesowy).
Dla Klientów Fortum Ciepło: Nie masz numeru eBOK (IDeBOK)?
Jeśli nie masz numeru IDeBOK oznacza to, że nie wskazałeś osoby odpowiedzialnej za logowanie do nowego elektronicznego biura obsługi klientów ciepła Fortum. Takiego wskazania możesz dokonać poprzez wypełnienie formularza rejestracyjnego na stronie www.fortum.pl/eBOK-dostep. Do wprowadzenia zgłoszenia potrzebne będą Ci: numer klienta lub nazwa firmy (zarządcy), imię i nazwisko osoby zgłaszanej do eBOK, adres e-mail, numer kontaktowy oraz, w celu weryfikacji, numer umowy lub jednej z trzech ostatnich faktur.
Nie pamiętam swojego numeru Klienta – gdzie mogę go znaleźć?
Numer klienta znajduje się na każdej fakturze (prawy górny róg dokumentu).
Masz problemy ze znalezieniem numeru na fakturze? Skontaktuj się z Twoim opiekunem w Fortum.
Nie mogę zalogować się do eBOK?
Upewnij się czy wprowadzane przez Ciebie dane logowania są poprawne. Jeśli mimo poprawnych danych logowanie nie powiodło się, skontaktuj się z Twoim opiekunem w Fortum.
Zapomniałem hasła do eBOK?
Ośmiokrotne wpisanie błędnego hasła blokuje dostęp na okres 15 minut. Jeśli po tym czasie nadal nie jesteś w stanie przypomnieć sobie hasła, skorzystaj z opcji Nie pamiętam hasła na stronie logowania do eBOK.
Wystarczy że klikniesz w tekst Nie pamiętam hasła. Podaj adres e-mail używany do logowania, na który wyślemy link niezbędny do zmiany Twojego hasła.
Na podany adres e-mail zostanie przesłana wiadomość z linkiem do zmiany hasła. Kliknij link w celu zmiany hasła. Link będzie aktywny przez 30 minut. W przypadku braku otrzymania wiadomości sprawdź folder spam.
W przypadku dalszych problemów skontaktuj się z Centrum Obsługi Klienta lub bezpośrednio z opiekunem Fortum.
Nie pamiętam adresu e-mail, na który założyłem konto eBOK.
Skontaktuj się z Twoim opiekunem klienta w Fortum.
Z powodu kilku nieudanych prób logowania zablokowałem swoje konto. Jak mogę je odblokować?
Skontaktuj się z nami. Odblokujemy Twoje konto i nadamy Ci nowe hasło, potrzebne do pierwszego logowania. Po zalogowaniu zmień je na nowe.
Czy mogę założyć dwa różne konta na ten sam adres e-mail?
Niestety nie. Na ten moment z jednego adresu e-mail możesz zarządzać kontem eBOK jednego klienta.
Mam w Fortum prąd i gaz. Po zalogowaniu na eBOK widzę tylko jedno medium. Jak mogę zarządzać drugim?
W górnej części strony znajdziesz roletę. Kliknij na nią, a rozwiną się wszystkie Twoje konta rozliczeniowe. Możesz się między nimi swobodnie przełączać.
Mam pakiet medyczny. Czy mogę założyć eBOK?
Obecnie z eBOK korzystać mogą tylko klienci, którzy mają u nas ciepło, prąd, gaz.