Zaloguj się do eBOK

Wszystkie sprawy możesz załatwiać w jednym miejscu – szybciej, wygodniej i prościej niż kiedykolwiek!

Zaloguj się do eBOK

Zaloguj sie do eBOK

Nie masz jeszcze dostępu do eBOK?

Zarejestruj się i korzystaj kiedy i skąd chcesz.

Chcesz dowiedzieć się jak krok po kroku dokonać rejestracji? Przeczytaj instrukcje

Ciepło 

Instrukcja dla klientów

Prąd i gaz 

Instrukcja dla klientów indywidualnych 

Instrukcja dla klientów biznesowych

Najczęściej zadawane pytania

Numer IDeBOK niezbędny jest do rejestracji dla klientów ciepła. Jeśli zawarłeś z nami umowę na prąd lub gaz, do rejestracji konta potrzebujesz podać swój numer PESEL (klient indywidualny) lub NIP (klient biznesowy).

Jeśli nie masz numeru IDeBOK oznacza to, że nie wskazałeś osoby odpowiedzialnej za logowanie do nowego elektronicznego biura obsługi klientów ciepła Fortum. Takiego wskazania możesz dokonać poprzez wypełnienie formularza rejestracyjnego na stronie www.fortum.pl/eBOK-dostep. Do wprowadzenia zgłoszenia potrzebne będą Ci: numer klienta lub nazwa firmy (zarządcy), imię i nazwisko osoby zgłaszanej do eBOK, adres e-mail, numer kontaktowy oraz, w celu weryfikacji, numer umowy lub jednej z trzech ostatnich faktur.

Numer klienta znajduje się na każdej fakturze (prawy górny róg dokumentu).


Masz problemy ze znalezieniem numeru na fakturze? Skontaktuj się z Twoim opiekunem w Fortum.

Upewnij się czy wprowadzane przez Ciebie dane logowania są poprawne. Jeśli mimo poprawnych danych logowanie nie powiodło się, skontaktuj się z Twoim opiekunem w Fortum.

Ośmiokrotne wpisanie błędnego hasła blokuje dostęp na okres 15 minut. Jeśli po tym czasie nadal nie jesteś w stanie przypomnieć sobie  hasła, skorzystaj z opcji Nie pamiętam hasła na stronie logowania do eBOK. 

Wystarczy że klikniesz w tekst  Nie pamiętam hasła. Podaj adres e-mail używany do logowania, na który wyślemy link niezbędny do zmiany Twojego hasła.

Na podany adres e-mail zostanie przesłana wiadomość z linkiem do zmiany hasła. Kliknij link w celu zmiany hasła. Link będzie aktywny przez 30 minut. W przypadku braku otrzymania wiadomości sprawdź folder spam.

W przypadku dalszych problemów skontaktuj się z Centrum Obsługi Klienta lub bezpośrednio z opiekunem Fortum.

Skontaktuj się z Twoim opiekunem klienta w Fortum.

Skontaktuj się z nami. Odblokujemy Twoje konto i nadamy Ci nowe hasło, potrzebne do pierwszego logowania. Po zalogowaniu zmień je na nowe.

Niestety nie. Na ten moment z jednego adresu e-mail możesz zarządzać kontem eBOK jednego klienta.

W górnej części strony znajdziesz roletę. Kliknij na nią, a rozwiną się wszystkie Twoje konta rozliczeniowe. Możesz się między nimi swobodnie przełączać.

Obecnie z eBOK korzystać mogą tylko klienci, którzy mają u nas ciepło, prąd, gaz.