Poznaj Moje Fortum
Pobierz aplikację Moje Fortum na swój telefon - prąd, gaz i ciepło na wyciągnięcie ręki!
Sprawdzaj swoje zużycie prądu, gazu oraz ciepła z poziomu telefonu.
Opłacaj faktury z dowolnego miejsca, bezpośrednio przez aplikację.
Dowiaduj się na bieżąco o planowanych wyłączeniach.
Korzystaj z aplikacji Moje Fortum bez logowania!
Sprawdzaj jakość powietrza w Twojej okolicy.
Sprawdzaj aktualną prognozę pogody.
Bądź na bieżąco z informacjami o wyłączeniach ciepła.
Jesteś Klientem Fortum i masz już konto w eBOK, wystarczy, że zalogujesz się do aplikacji przy użyciu tych samych danych.
Nie posiadasz konta w eBOK? Zobacz instrukcję rejestracji:
Jak zarejestrować się do aplikacji mobilnej Moje Fortum
Moje Fortum FAQ - najczęściej zadawane pytania
Dla kogo jest przeznaczona aplikacja?
Aplikacja przeznaczona jest dla wszystkich – zarówno dla tych, którzy mają podpisaną umowę z naszą firmą, jak i dla osób, które nie są klientami Fortum.
Jak zalogować się do aplikacji mobilnej Moje Fortum?
Jeśli jesteś klientem Fortum i korzystasz z eBOKa, nie musisz się ponownie rejestrować. Po otwarciu aplikacji Moje Fortum wybierz „Posiadam usługi Fortum” i zaloguj się, wprowadzając login (adres-email) oraz utworzone przez siebie hasło.
Czy mogę płacić online za pośrednictwem aplikacji Moje Fortum?
Za pośrednictwem aplikacji mobilnej Moje Fortum możesz dokonać płatności online wybranych przez siebie pojedynczo lub zbiorczo faktur.
Czy w aplikacji Moje Fortum są wszystkie moje rachunki i umowy?
Dostęp do rachunków i umów w aplikacji Moje Fortum posiadają wszyscy klienci, którzy mają z nami podpisaną umowę.
Korzystasz z Moje Fortum i masz ciekawe pomysły na rozwój aplikacji?
Podziel się z nami swoją opinią! Wpisz poniżej swój komentarz i wyślij.
Dziękujemy za wszystkie cenne uwagi i spostrzeżenia.